Bestil elektriker
Privat
Erhverv

ISO 9001 CERTIFICERET

KVALITETSPOLITIK

H. Helbo Hansen A/S vil løbende udvikle og vedligeholde ISO 9001 systemet samt indfri kundernes forventninger til firmaets ydelser og leverancer i enhver henseende og derved skabe tillid til virksomhedens faglige og markedsmæssige formåen. Virksomheden ønsker at kunderne får det indtryk og den oplevelse, at deres synspunkter høres og at samarbejdet foregår ukompliceret og professionelt.

Dette betyder, at virksomheden vil bestræbe sig på at:

  • Firmaet leverer rette produkt til rette tid
  • Opfylde alle relevante kundekrav og overholde alle myndighedskrav i forbindelse med arbejde på installationer og anlæg
  • Serviceopgaver med kritiske driftsstop af anlæg, skal montør være fremme hos kunden senest 3 timer efter henvendelsen fra kunden er modtaget.
  • Arbejde på at opnå en høj grad af tilfredshed hos kunder og andre interessenter
  • Ledelsen bidrager aktivt til at sikre den medarbejderuddannelse/-udvikling, som er nødvendig for at opfylde gældende politik og mål
  • Iværksætte forebyggende handlinger for at imødegå eventuelle afvigelser. H. Helbo Hansen A/S vil løbende udvikle og vedligeholde ISO 9001 systemet samt indfri kundernes forventninger til firmaets ydelser og leverancer i enhver henseende og derved skabe tillid til virksomhedens faglige og markedsmæssige formåen. Virksomheden ønsker at kunderne får det indtryk og den oplevelse, at deres synspunkter høres og at samarbejdet foregår ukompliceret og professionelt.


KVALITETSMÅL

  • Reklamationsomkostninger må ikke overstige 0,5 % af den samlede omsætning
  • Vores entreprise tilbud skal opfylde vore kunders behov (både i forhold til pris og kvalitet), derfor skal 10 % af vores tilbud resultere i en ordre
  • Granske arbejdsgange så grundigt, at der kan iværksættes 1 forebyggende handling hver 6. måned.
  • I forbindelse med kundetilfredshedsundersøgelsen skal skema besvares med mindst 5 positive besvarelser.

Se vores ISO 9001 certifikat her